Header ads

Header ads
BU DESiFREYi OKUMAK iCiN .RESME TIKLAYIN KONU ARSiViNDEN DE BULABiLiRSiNiZ
» » » » » » » » » » YASAKLAR ÜLKESi ÖRNEK AL TÜRKiYE










İngiltere’de bir kuaför salonu,
türbanlı olduğu için çalıştırmak istemediği
Büşra Noah adlı Müslüman kıza 4 bin sterlin
(yaklaşık 10 bin YTL) tazminat
ödemeye mahkum edildi.



iRANLI KADINLARIN DURUMU

TÜRKiYEDEKi KADINLAR BiZi ÖRNEK ALSIN DEDiLER BiZiM HALiMiZE BAKSINLAR

Ayrıntılı haber en asagıda



AYNI BEZi TÜRK KADININA GECiRMEYE CALISIYORLAR













İRAN’DA POLİSİN YENİ HEDEFİ AYAK BİLEĞİ

Ahlak polisi şimdi de kot pantolonların paçalarını kıvıran ve kapri giyen kadınlara savaş açtı.

Kadının ayak bileğinin görünmesinin İslam’a aykırı olduğunu söyleyen polis bu kıyafetleri satan mağazaları da kapatıyor

İran’da geçtiğimiz yaz kadınlar son dönemlerin en şiddetli giyim-kuşam denetimine maruz kalmıştı. Cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinecad’ın talimatıyla aralarında 100 kadın polisin de bulunduğu 1000 kişilik bir ekip başkent Tahran’da saçını tam olarak örtmeyen, kısa manto, dar pantolon, vücuda yapışan elbise giyen kadınları yaka paça polis araçlarına doldurdu. Ahlak polisi kıyafet kurallarına uymayanlara bir daha böyle giyinmeyeceklerine dair bir belge imzalattı. İkinci kez aynı kıyafetle yakalanmaları durumunda tutuklanarak mahkemeye çıkartılacakları ve kırbaç cezasıyla karşı karşıya kalacakları hatırlatıldı.

Erkeklere saç denetimi

Ardından kış aylarında da “çizme operasyonu” yapıldı. Kot pantolonu çizmenin içine sokmanın İslami kurallara aykırı olduğu belirtilerek bu şekilde giyinen kadınlar uyarıldı. İşte bu kılık-kıyafet denetimlerinin son halkası dün başladı. Ahlak polisi bu kez kısa pantolon, bilekten paçaları kıvrık kot, kapri gibi kıyafetleri giyen kadınların peşinde. Amaç İslam’a aykırı şekilde ayak bileklerini gösteren kadınları tespit etmek. Polisin açıklamasında bu tür kıyafetler satan mağazaların da kapatılacağı belirtildi. Batı tarzı saç kestiren erkekler de denetimden nasibini alacak. Ayrıca Batı tarzı saç kestiği, kaş aldığı, dövme ve makyaj yaptığı belirlenen berberler de kapatılacak. İran’ın aşırı-muhafazakâr lideri Ahmedinecad’ın 2005’te iktidara gelmesinden sonra magazin dergileri, bilardo, nargile ve Batı tarzı müzik gibi birçok şeye yasak konuldu.







MÜSLÜMANLIKTA BU BAGLAMA BiCMiDE YOK ÖRTÜNMEDE YOK

PEYGAMBERiMiZ ZAMANINDA KARA CARSAFIN OLMASININ SEBEBi CiNSELLiGi SACMAMAK iCiNDiR KURANDA DA GERDAN KISMI KADINLARDA ETEK DiZE KADAR KOLLAR DiRSEGE KADAR OLACAK SACLA MACLA ALAKASI YOK

BU SAYDIKLARIMIZ ERKEKLER iCiNDE GECERLi CAG GELiSiP DEGiSTiKCE BU CIKARILDI CÜNKi OSMANLI PADiSAHIMIZ ABDÜLHAMiT HAN'A SUiKAST YAPANLAR KARA CARSAFIN iCiNDEN CIKARILDI.

BU NE DEMEK TOPLUMSAL YASAMIN BiR PARCASI OLMUSTUR KILIK KIYAFET ATATÜRK BOSUNA ÜSTÜNDE DURMAMISTIR BUNUN.KADINA KARISMADI ZATEN ERKEKLERIN SALVAR VE FESLERiNi KALDIRDI CÜNKi YUNAN ADETiYDi

CIKARAN iSE iSLAMCILARIN iDOLÜ OLARAK BiLiNEN ABDULHAMiT HAN CARSAFI KALDIRMISTIR AMA BiR GRUP KESiM BUNUN ÜSTÜNÜ KAPATIP GiZLiYOR


















ATATÜRK'E HAKARET

EDiYORLAR HALA TÜRKiYEDE ATAMIZIN

KURTARDIGI ÜLKEDE YASIYORLAR MADEM BEGENMiYORSUN

DEFOL GiT iRANDA YASA ZORLA TUTANMI VAR




YAHUDi iSi OLAN TÜRBAN BİCiMi ÜLKEMiZE NERDEN GELDi


iBLiSiN KIBLESi ADLI KiTABIN YAZARI CENGiZ ÖZAKINCININ ACIKLAMALARI KiTABINDAN PASAJLAR

LÜTFEN TÜMÜNÜ DiKKATLE iZLEYiNiZ







SAG TARAFTAN ViDEO BiTiNCE DiGERiNi SECiYOSUNUZ

ZAMAN BiRiMiNiN YANINDAKi KARE EKRANI TAM EKRAN YAPAR












LÜTFEN DUYARLI OLUN ÜLKEYE COK CiDDi TAHMiN BiLE EDEMEYECEGiMiZ ÖLCÜDE SALDIRI VAR

SESSiZ VE DERiNDEN

SiMDi HEDEF ORDU ORDUYU ZAYIFLATIP YOK EDECEKLER TÜRKIYE GÜCÜNÜ KAYBEDINCE TACiZLER BASLIYCAK


SiMDi iRAN SONRA SIRA BiZDE ERMENiLERiN HARWARD TTAN PROFLARI GELiYOR GiZLi TOPLANTILARA KATILIYORLAR

VAN BiZiM DiYOR ADAMLAR DiYERBAKIR BASKENTiMiZ DiYORLAR

AMAC BÜYÜK ERMENiSTAN.KUZEY IRAGA AMERiKA ÜSTÜNÜ KURUYOR TROBZON HAVA LiMANI BÜYÜTÜLDÜ ADANA iNCiRLiK ZATEN VAR

iSTE BiTTi HERSEY BURAYA KADAR ETRAFI SARMAYA BASLADILAR VE BiTMiYCEK

AMAC 22 iSLAM ÜLKESiNi VURMAK VE BASKENTi KUDÜS OLAN TEK BiR YAHUDi DEVLETiNi KURMAK

BAKIN BiYOLOJiK SAVASLAR VARDI ZATEN ARTMAYA BASLADI

KUS GRiBi BiTTi KENE BASLADI O BiTER BASKA SEY BASLAR

BUNLARI HEPSi TAKTiK PANİK SACMYA CALISIYORLAR iNSANLAR ÜLKEYi DEGiL KENEYi KONUSSUNLAR iSTiYORLAR

HABER BÜLTENLERi BiLE BUNA GÖRE TEZGAHLI MEDYA BASKALARININ ELiNDE MASONLARIN VE SiYONiSTLERiN.

AYIK OLMAMIZ BiLGiLi VE COK ÜST DÜZEYDE BiLiNCLi OLMAMIZ GEREK.BIRAKIN BU FUTBOL MACLARINI

KASTEN TÜRKiYENiN KAZANMASINI SAGLARLAR O GÜCÜ SAHiPLER SIRT TÜRKiYENiN BASARISINI KUTLAYALIM FUTBOLA DALALIM DiYE AYIK OL TÜRKiYE...

YOKSA AZiZ NESiNiN SÖZLERiNE BiRCOKLARI GiBi iNANMALIMIYIZ TÜRKiYENiN YÜZDE 60'I AHMAK MI???

TÜRKiYE CUMHURiYETi TIMARHANE CUMHURiYETiNE DOGRU EVRiM DEGiSTiRMEKTE.

HERKESLE PAYLASIN EN GÜZEL ÖRGÜTLEME TEK BASINIZA OLAN ÖRGÜTLENMEDiR HERKES AYNI BiLGiYE AYNI KAFAYA SAHiP

AMA TEK BiRLiK OLMA ZAMANINIDA ZATEN ANLAR BiLGi,Li iNSAN



SiTEDE REKLAM YOK MADDi CIKAR iCiN KURULMADI LÜTFEN TÜM DOSTLARINIZLA PAYLASIN MAGAZiN FUTBOL CHAT DiZiLERLE

BiRLiKTE GELEN CEHALET BASIMIZA COOK iS ACICAK YOKSA......





Türbanlı kuaföre tazminat kararı





İngiltere’de bir kuaför salonu,
türbanlı olduğu için çalıştırmak
istemediği

Büşra Noah adlı Müslüman kıza
4 bin sterlin

(yaklaşık 10 bin YTL) tazminat
ödemeye mahkum edildi.


Noah’ın duygularının incitildiğine hükmeden mahkeme,
kuaför salonu sahibi Sarah Desrosiers’in,
"modern saç kesimleri yapılan bir dükkanda
çalışacak kuaförlerin saç modelleriyle müşteriyi
özendirmesi gerektiği" yolundaki savunmasını
haklı bulmadı. Mahkeme, Desrosiers’in ayrımcılık
yaptığı yolundaki iddiayı ise reddetti.

Kararı eleştiren
Desrosiers, bu tür cezaların küçük iş yerleri için büyük
tehdit oluşturduğunu belirterek, "Milyonlarca yıl geçse
de saçını tümüyle kapatmakta kararlı birinin bu iş
kolunda çalışmasını normal bulmayacağım" dedi.


















Ülkede dul kadınların sayısı 3 milyonu geçince Irak

hükümeti böyle bir çözüm yolu buldu.


Parlamentondaki laik bloktan El-Irakiye Listesi

Milletvekili ve Meclis Kadın Hakları İzleme

Komisyonu Başkanı Macide Hüseyin,

ülke genelinde süren kanlı eylem ve çeşitli

saldırılar nedeniyle dul

kadın oranında büyük bir artış olduğunu söyledi.


Iraklı kadın parlamenter,bu kategorideki

kadınların yaşamsal zorlukla da burun buruna kaldığını

dile getirdi.


Başbakan Nuri El Maliki ise ülkesindeki

dul kadınların daha fazla kötü

yola düşmemesi için yeni bir öneri getirdi.

Maliki, dul kadınlarla evlenen

Iraklı erkeklere 38 milyon Irak Dinarı

(25 bin Amerikan doları) para yardımı

vaadinde bulunurken, Irak Parlamentosu da,

dul kalmış kadınlara yardım

amaçlı olarak 2 ayda bir 75 bin Irak Dinarı

(50 Amerikan Doları) vermeyi kararlaştırdı.

Mevcut koşullarda hiçbir sosyal güvenceleri

olmayan dul kadınların bir kısmı

geçimini sokaklarda dilencilik yaparak sağlarken,

bir kısmı ise fuhuş yaparak hayatını sürdürüyor.



YALCIN KÜCÜK TÜRBANA


ATES PÜSKÜRDÜ


AKP VE TAYYiP ERDOGANDA


NASiBiNi ALDI.


BU KOKUDA COK MÜREKKEP YALADIM


DiYEN TAYYiP ERDOGAN'A


TÜRBAN CEVABI KiTAPTAN

YALCIN KÜCÜK YORUMUYLA


ViDEO ASAGIDA






ONLARDA TAM TERSi


BASLARINI ACTILAR
























Bambaşka biri olmak istedim

Kübra Doğru, ekrandan tanıdığımız bir televizyoncu...

Kanal A’da yayınlanan ‘Şefkat Yolu’ programının

yapımcısı ve sunucusu. Kanal 7’de ekrana çıkan

ilk türbanlı spikerdi.


Başını kapattığı dönemde felsefi olarak bir değişim

yaşadığını söylüyor.


Bundan dolayı türbansız yaşamaya

karar vermiş.


Türbanını çıkarma noktasında bazı

hocalardan fetva da almış.


Şimdi yine muhafazakar bir kanalda,

örtüsüz olarak ekran karşısında.


Yıllar önce ‘ilk sertifikalı başörtülü


spiker’ olarak,


32. Gün’e de konu olmuş bir kadın.

Başörtüsünün var olma biçimiyle

aykırı olan duruşlarla

karşılaştım diyor.



Siz yıllar önce, 32. Gün'e konu olmuştunuz,


‘Türkiye'nin sertifikalı ilk başörtülü

spikeri’ olarak…

Yıllar önce, TGRT'de çalışıyordum ama

kamera arkasındaydım.


Arkadaşlarım önerdi,

Kanal 7 diye bir televizyon açılacak;

muhafazakar bir kanal, türban sorun olmaz”

dediler.


Sonuçta işe başladım ama TGRT'den

farklı olarak ekranın

önüne geçtim bir programla.


Ve kamera önünde

örtülü halimle dikkati çektim.


Evet, röportajlar yapmaya o zaman

birkaç yabancı televizyon kanalı da gelmişti.


Söylediğiniz gibi bu konuyu


Mehmet Ali Birand da 32. Gün’de işledi.


Önce kapanma öykünüzü anlatır mısınız?

Kitaplardan etkilendiğimi söylemeliyim.

Okumadığım meal, tefsir kalmamıştı.


O dönemde okuduklarım, yaşadıklarım,

hislerim ve inanmak


istediklerim böyleydi.

Kimsenin haberi yokken


bir gün sabah kalktım, Fatih'e gittim.

Kendimce alışveriş yaptım.


Türbanımı takıp pardösüyü

giydim, eve geldim.


Herkes şaşkındı ama yapımı

bildikleri için de çok bir şey

demek istemediler.



Aileniz kapalı değil öyleyse?

Ailem Azeri kökenli hâlâ

Kafkasya'da akrabalarımız var.


Anneannem ve dedem Ardahan'a yerleşmiş

ve hâlâ orada yaşayan insanlar.


Dedem doktor. Gelenek, görenek,

edep, erkan, saygı, muhabbet ve


sohbetin olduğu bir yapıdalar.

Dolayısıyla baskıcı aile yapısı yok.

SAMİMİYETSİZLİĞİ GÖRDÜM


İslam’ı oruç, namaz gibi bütün

kurallarıyla yaşadınız mı?

Her ne ise ve ne işse doğru,

düzgün ve tam yapmalısınız.


Hele konu, dini vecibelerse ve inandığınızı

iddia ediyorsanız çok daha önemli...


Bende de ilk yıllarda geçerliydi

bu dedikleriniz.


Ama bunu sürekli yapmak çok zor...


Nefis meselesi'ni öne sürerek

ben bu konuda dört dörtlüğüm'

diyene de asla inanmam.


Yalandır.


O zaman zaten hepimizin peygamber

olması gerekiyor!


Neden başörtünüzü çıkardınız?

Asla hiçbir şey benim düşlediğim ve

düşündüğüm gibi değildi.


Okuduklarım, yaşamlarına

tanık olduklarım, içlerinde bulunduğum

durumlar…


Ve bütün bu yaşanmışlar ışığında

tecrübelendikten sonra sorgulamalarım

daha da fazlalaştı.


Açıkça söylemek gerekirse sancılı

bir süreç yaşadım ve


başımı açmam benim kişisel

devrimimdi diyebilirim.


Bu kararınızda en önemli etken neydi?

Başörtüsünün var olma

biçimiyle aykırı olan duruşlarla

karşılaştım.


Bütün bunlar karşısında

ifadesini yitirmiş bir şeydi artık o örtü


ve bu işler başörtüsüyle

falan ilgili değildi bence.


Bu noktaya geldiğimde çok kesin

bir kararla hem başörtüsünü


çıkardım hem de Kanal 7'den

istifamı verdim.



Açınca, bir ‘mahalle baskısı’ yaşadınız mı?

Hayır. Ama o güne kadar edindiğim

kitle ve onlara karşı


duyduğum samimiyetten dolayı ben

onlara ihanet ediyormuşum gibi

hissettim elbette.


Ama onlar geride olup biteni bilmiyorlardı.

Bir ara açtığım için aforoz edilmekten


bile korktum... Süreç sancılıydı.


‘Ben açılıyorum, bu doğru mu’


diye fetva aldınız mı?

Fetva alma yolunu da kendimi rahatlatma

adına denedim.


Doğrusunu söylemek gerekirse,

içsel muhasebeye gittiğim dönemdi.


Hani içimi rahatlatmak adına fetva aldım,

açmam doğrultusunda.


Bunların isimlerini veremem ama şunu


diyebilirim; İslami kesimde bugün odak

isimlerdi.



İnsanlar örtü konusunda farklı düşünüyorlar,

sizin düşünceniz nasıl?

Bir ayetin -sanırım ilk ayetlerden

birinin- tam meali şudur:Din güzel ahlaktır diyor.


Yani her şey güzel ahlak üzerine kuruludur

diye düşünüyorum.


Ve insanların inançları Yaradan’la kendileri

arasında olmalıdır.


Yani hâlâ samimiyetle inanıp, tam uyan ve sadece

Kuran'da yazana riayet edip riya katmadan,

nefsini arındırmış olarak yüksek mertebede olan

varsa büyük saygı duyarım...






Başımı açmam bireysel devrimimdi

24 yaşındaki Feyza Gündoğdu,

türbanını çıkarıp açık olmayı seçti.

Şimdi dans okulunda salsa öğrenen

genç kız


kendisindeki radikal değişimin

nedenlerini paylaştı.


14 yaşında kapanmışsınız. Aileniz mi istedi?

Annem-babam hacı. Aile ortamından etkilendim…

Bir gün anneme ‘artık kapanıyorum’ dedim.

Aniden olduğu için şaşırdılar ve çok sevindiler.

14 yaşındaydım ve liseye başlayacağım yıldı.


Normal liseye başvuramadım,

İmam Hatip'i de tercih etmedim.

Aileme katkıda bulunmam gerekiyordu;


bu nedenle çalışmak istedim…


İş bulmanız kolay oldu mu?

Kapalı olduğum için birçok yere alınmadım.

Nihayet tesettürlülerin çalıştığı bir mağazaya

kabul edildim.


Çok mutlu oldum, başladım ama bir süre sonra

firma sahibinin oğlu bana ilgi duymaya başladı


niyetinin ciddi olduğunu söyledi…

Ondan sonra da iyice sahiplendi.


Ne gibi sahiplenme?

Örneğin, “gelen erkek müşterilere sen bakma,

başkası ilgilensin” diyordu.

Sonra bu yasaklar ileri gitti ve mağazaya gelen


erkeklerden kıskandığı için işten çıkardı beni!

Düşünün ben aylarca tesettürlüyüm diye iş

bulamamıştım zaten…


Bütün bunlara ‘evet’ mi diyordunuz?

Evet, çünkü seviyordum.

Evlenince mutlu olacağımı düşünüp ‘

seven katlanır’

diye geçiriyordum içimden.


Fakat görüşmem gereken insan sayısını gün

geçtikçe azaltıyordu.


Son dönemlerde ablam ve eniştem

bize yemeğe geldiği zaman,


onlarla aynı masada yemek yememi

yasaklamıştı!


Akrabalarımızdan bir erkeğe selam

vermem bile yasaktı.

KADIN MARKETE GİTMEZ


‘Olmaz, bu kadarı da fazla’ demediniz mi hiç?

Ona göre ‘kadın markete gitmez’di.

Evimize misafir gelirse odamdan

çıkmamamı tembihliyordu.


Düğün, dernek gibi gezmeler zaten yasaktı.

İki yıl boyunca,

bu baskılarından dolayı bunalımlar geçirdim.


Depresyona giriyor, ayrılacağımı söylüyordum

ama hemen arıyor,


bir daha asla yapmayacağını söylüyordu;

barışıyorduk.


Derdi neydi? Başınız örtülü,

beş vakit namazda niyazdasınız...

Tek renk ve genellikle koyu tonlara

mahkum etmişti beni.


Gittiğim yerleri de tenkit ediyordu.


O gittiğiniz yerde o...lar var”,

açık kız arkadaşlarınla görüşmeyeceksin”

diyordu.


Namaz kılmam ve kapalı olmam onu

tatmin etmiyordu.


Dayanamadım ve sonunda kesin ayrıldım;

ayrılınca cep mesajlı tehditleri başladı.


Neden?

Beni unutamadığını söylüyor, bir yandan

en ağır hakaretleri yazıyordu.


Bana yar olmayanı başkasına yar etmem”

türündeydi çoğu.Yaşatmam” gibi sözler.



Tam bir çılgın âşık...

Bu tehditler de ağırlaşınca o kadar kötü

hissetim ki kendimi.


Tam dibe vurdum.

Sürekli intiharı düşünüyordum,


o kadar kötüleştim ki psikologa

gitmeye başladım.


Teşhis ‘majör depresyon’, ağır

vakaydım yani.


KENDİMİ DANSLA BULDUM


Yeni bir iş ararken, zorlanmadınız mı?

Birçok gazete ilanına başvurdum.

Nihayet biri türbanlı olarak beni kabul etti.


Hem patronum hem de iş arkadaşlarım

çok iyi insanlar çıktı.

İş yerinde yakın bir kız arkadaş edindim,


tüm dertlerimi sıkıntılarımı paylaştım;

paylaşmak,


yeni iş, yeni arkadaşlar bana iyi geldi.

Başımı da açmak istedim.


Bir gün işe türbansız gittim ve patronum

dahil kimse “aaa niye böyle?” demedi.


Neden oldu bu ani değişim?

Ondan tehdit ve ölüm mesajları

hâlâ geliyordu.


Kendi üzerimde onun izleri olan

her şeyi silmek istedim.


Bunlardan biri de tesettürdü.

Sihirli bir değnekle bambaşka biri olmak

ister gibi bir ruh halindeydim.



Aileniz nasıl karşıladı?

Hiçbir şey… Yorum yapmadılar.

Çünkü onunla birlikteyken psikolojim


o kadar bozulmuştu ki zaten alabildiğine

özenli davranıyorlardı.



Şimdi salsa yapıyorsunuz.


Dans etmeye nasıl karar verdiniz ?

Açılmamla birlikte her şey farklılaştı.

Psikologum da bir hobi edinmemi söylüyordu.


Eskiden beri içimde gizli bir dans merakı vardı.

Ama çevrem dolayısıyla yapamazdım.


Buna da cesaret ettim ve salsa kursuna

yazıldım.

Şu an bu dansa âşığım diyebilirim.


Hobi olarak da kalmasını düşünmüyorum

kesinlikle.

Profesyonel yapmak istiyorum.

Ruhuma hitap ediyor.


Benim amacım bir şeyleri atlatmak için

yeni bir yaşam tarzıydı.


Bunu girdiğim yeni işle ve

dans kursu ile başardım...


AYLA ÖNDER



YACIN KÜCÜK & TAYYiP ERDOGAN


TÜRBAN GERCEGi KiTAPTAN


TÜRBAN GiREMEZ BU ÜLKEYE!!!














İŞTE KIRKINDAN SONRA BAŞINI

AÇAN BİR REYHAN VAKASI DAHA



Ailesinin baskısıyla 12

yaşında başı örtülen

imam-hatip kökenli diş hekimi Reyhan Boz,


26 yıl sonra başını açtı.


Boz, “Saç örtmenin örtünme

olmadığına karar verdim.

Ben yine Müslümanım” dedi

İzmit’te 15 yıldır özel muayenehanesi

bulunan diş hekimi

Reyhan Karaaslan Boz


siyasi istismar konusu yapılmasına

tepki göstererek 26 yıl sonra


başörtüsünü çıkardı.


İmam - hatip kökenli olan


38 yaşında evli ve


2 çocuk annesi Reyhan Karaaslan Boz,

Saç örtmenin örtünme olmadığına

karar verdim. Ben yine müslümanım.


Başörtüsünü çıkarıp başını açan dinden

çıkmıyor” dedi.

Sömürü aracı oldu

Reyhan Karaaslan Boz, 12 yaşından itibaren

başını örttüğünü, imam - hatip lisesinden


mezun olduktan sonra İstanbul Ünivesitesi

Diş Hekimliği Fakültesi’ni bitirdiğini söyledi.



Üniversitede okuduğu dönemde yine türban

mücadelesinin yapıldığını, küçük yaşta ailesinin

telkiniyle kapandığı için 26 yıl süreyle başını


örttüğünü kaydeden Boz, ancak bugün gelinen

noktada türbanın sömürü aracı olarak

kullanılmasına tepki duyduğunu anlattı.

‘Huzurluyum’

Boz, aldığı radikal kararla türbanı çıkarmasıyla

ilgili şunları söyledi:


Hani eskiden olagelen inanışa göre


kapanıyorsunuz ve doğru olduğunu

düşünüyorsunuz.Çok sorgulamıyorsunuz.


Sonra çok okudum.

Çok araştırdım. Çok düşündüm.


O zamanının coğrafyasını,

şimdinin coğrafyasını, o zamandan


bu zamana değişen şeyler

hiç değişmeyen şeyler, değişebilecek şeyler.


Artık baş örtmenin örtünme olmadığına

karar verdim.


Öyle olunca da başımı açtım.


İnsanın iç huzuru,

ya da huzuru için, iç dengelerinin oturması lazım.

O zaman ona inanıyorsunuz.


Şimdi böyle olduğuna inanıyorum ve böyle

huzurluyum.

About irFaN DeRiN GüNDeM

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

KÜRT ACILIMININ TÜM DESiFRESi

iYi iZLE AKP TÜRKiYEYi BÖYLE SATIYOR _______________________________________________________________________ OLASI BiR iSTANBUL DEPREMi OLURSA AMERIKA TÜRKIYEYI ISGAL EDER