Header ads

Header ads
BU DESiFREYi OKUMAK iCiN .RESME TIKLAYIN KONU ARSiViNDEN DE BULABiLiRSiNiZ






Ergenekonda Son Durum!!!

2008-07-04 20:16 Ergenekon soruşturması kapsamında gözaltına alınarak İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nde sorgulanan Cumhuriyet gazetesi Ankara Temsilcisi Mustafa Balbay, ATO Başkanı Sinan Aygün, Ulusal İşadamları Derneği Başkanı Birol Başaran, Emekli Albay Atilla Uğur, Emekli Binbaşı-Yazar Erol Mütercimler, Dr. Ercüment Ovalı ve Kemal Aydın'ın aralarında bulunduğu 8 kişi bu sabah adliyeye sevk edildi.

Soruşturmayı yürüten Cumhuriyet Savcıları bu kişileri sorgulamaya başladı.


Şu ana kadar sanıklardan 5'nin sorgusunun tamamlandığı, gazeteci Mustafa Balbay'ın da aralarında bulunduğu 3 kişinin ise beklediği öğrenildi.

Daha sonra eski Jandarma Genel Komutanı Emekli Org. Şener Eruygur'un da aralarında bulunduğu başka bir grup, adliyeye getirildi.

Öte yandan, emekli Org. Hurşit Tolon'un ise halen Emniyet Müdürlüğünde olduğu öğrenildi.


Bu arada, şüphelilerin adliyeye sevk edilirken adliye binası önünde ve çevresinde polis yoğun güvenlik önlemi aldı.

Ayrıca bazı binaların çatılarında da uzun namlulu silahlarla görev yapan “Özel Tim” mensuplarının bulunduğu gözlendi.


Soruşturmaya ilişkin bu kişiler ile gözaltına alınarak dün adliyeye gönderilen Barbaros Hayrettin Altıntaş tutuklanmış; Halka ve Olaylara Tercüman Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ufuk Büyükçelebi, İşçi Partisi Öncü Gençlik Genel Başkan Yardımcısı Tunç Akkoç, Siyami Yalçın, Murat Avar ve Hamza Demir mahkemece salıverilmişti.



Bu kişiler dışında, olaya ilişkin Emekli Tuğgeneral Veli Küçük ve İP Genel Başkanı Doğu Perinçek'in de yer aldığı 49 kişi tutuklu bulunuyor.




YALCIN KÜCÜK HOCA ERGENEKON BiTMiSTiR DEDi


ARDINDAN ERGENEKON BiTER BASKA TÜRLÜ OPERASYONLAR BASLAR SÖZÜNÜ EKLEDi VE BASKA BAHANELERLE BASKA TASLARIN YERiNDEN OYNATMA SÜRECi BASLIYCAK

DEMEKKi ERGENEKON iSMEN BiTTi CiSMEN BiTMEDi









BUNA GÜZEL DiYEN ERKEK OLMAZ!!!

BASKA BIRSEYDIR...YADA HAYATINDA

GERCEK BIR KADIN GÖRMEMISTIR!!!

BIDE BUNLAR YÜZÜNDEN TÜRKIYEMIZ CINSEL SAPKINLIGA DOGRU EVRiMiNi TAMAMLAMAKTA..





EK HABER
SABETAY DÖNMELERiN SÜREKLi YAZDIGIMIZ SÖYLEDiGiMiZ ÜZERE SANAT DÜNYASINDA CiNSELLiGi ÖN PLANA CIKARARAK

SANKi COK NORMAL BiRSEY GiBi ZiNA VEYA GÜNAH DEGiLMiS GiBi YASAMSAL iHTiYACMIS GiMi

MESRU HALE GETiRMEK iCiN YAPTIKLARI CALISMALARI VE ALDIKLARI ÖDÜLLERiNiN ARKASINA SAKLANMALARI

KÖTÜ iS BASARISIZ OLSA BU ÖDÜLÜ ALMAZDIM HERALDE JÜRi BEGENDi BENiM iCiNDE ONUR VERiCi BiRSEY


BU JURi DENiLEN KiSiLERiN NERDEN SECiLDiKLERiNi BiLiYORUZ.

BU iS iCiN ÖZELLiKLE SECiLiRLER


VE DÜNYA YAHUDi LOBiSi SABETAYCILARA DESTEK AMACLI SANAT DÜNYASI OLSUN iS DÜNYASI OLSUN DESTEGiNi ESiRGEMEZ.

iNSANLAR BÖYLE SACMA SAPAN CiNSEL SAPKINLIKLARA SAPSIN ÜLKEYiUNUTSUN AKLIN iCiNDEKi ENERJiNiN BASKA BiR YÖNE DOGRU CARPITILMASI SONUCU


GÜN GELiR ÜLKEYi KENDi ELLERiYLE TESLiM EDERLER GÖRÜSÜDÜR.

BU BiR TEZDiR PROJEDiR .


BU KADININ VE BABASININ HAYAT ANLAYISI BU OLABiLiR CÜNKi iBANiDiLER


YAKINDA BiR YAZI YAZACAM YAHUDiLER VE CiNSEL YASAMLARI ADI ALTINDA O ZAMAN HERKES COK DAHA iYi ANLIYCAK BUNU....

ISTE YALCIN HOCA ISTE FADiK ATASOY

DENILEN REZiL!!!!




SEViSiRMiS SOLUCANDA YERMiS NEDE OLSA BÖCEKGiLLERDENSiN iYi ANLASIYORDUR EVDEKi HAMAM BÖCEKLERiYLE

Sevişirim, solucan bile yerim

Sevişme sahneleriyle tartışılan Fadik Sevin Atasoy'dan eleştirilere sert yanıt.
Zeynep'in 8 Günü" adlı filmindeki cesur sevişme sahneleriyle çok konuşulan Fadik Sevin Atasoy, rolü gerektirirse soluncan bile yiyebileceğini söyledi.


Fadik Sevin Atasoy'un "Zeynep'in 8 günü "filmindeki görüntüleri için tıklayın...





Komşum hırsız sandı


Rölümün etkisinde kaldım, çok enkilendim, tedaviler gördüm diyenlere inanmıyorum.Hakikaten yalan bunlar, yok böyle bir şey."Paydos" deyince evine girer, normal hayatına dönersin. Ben bir yandan Leyla rolünü oynarken ,diğer yandan Hatice'yi düşünebiliyorumStresimi atmak için de Eminönü manzaralı damımda martım Jonathan ile oturup, çekirdek çitliyorum. Hatta komşum bir gün beni hırsız sanıp "Polis çağıracağım, in aşağı "diye çığlık attı.


Sünnetlileri istemiyoruz yazmışlar




Bir oyun için turneye gitmiştik.Oradaki tiyatronun başındakiler da bize Bulgaristan'da bir Türk tiyatrosu kurmak istediklerini söylediler.İlk gittiğimizde duvarın üzerinde hiç hoş olmayan bir yazı gördük:"Sünnetlileri istemiyoruz". Biz ayrılırken o yazı silinmişti ve ağlıyorlardı gitmeyelim diye.


Solucan yemem gerekiyorsa, yerim


Benim oyunculukta kuralım olmaz,oyunculuğun kuralları vardır.Karekterin hakkını vermek, kul hakkı yememek gibi, sahne çalıp başka oyuncuların hakkını yememek gibi.Yönetmenin ve senaristin uygun gördüğü karekter ne yapıyorsa , ben de onu yaparım. ben ikna olmussam rolüme , eğer o rolün solucan yemesi gerekiyorsa, yerim."Zeynep'in 8 günü"nde Zeynep sadece tereyağlı yumurta yiyor.Oysa ben hayatımda yemedim.Çekim boyunca yemek zorunda kaldım ama bitincede tuvalete koşup kustum.

Hürriyet / Kelebek



Kızlar hep babaları gibi bir eş arar, siz de böyle birini mi arıyorsunuz?


Ben babam gibi olduğum için aramama gerek yok. Birbirimizin cümlelerini tamamlayarak konuşuyoruz.
En büyük aşkınız ne?

Ben o kadar aşk halindeyim ki artık bunun ötesini düşünemiyorum. Birine âşık değilim; hayata ve yaşama âşığım. Bir daha şansınız yok bir kere Fadik olacağım. Bir daha Fadik olacağımı kim garanti edebilir ki o yüzden hayata âşığım. Yağmur olup yağabilirsin, ateş olup yanabilirsin de. Hayat sana her şeyi sunmuş yeter ki sen onu almayı bil... Mesele birine âşık olmak değil aşkın kendisi olabilmek. âşık olduğun zaman onu paylaşacak insan beraberinde geliyor

Milliyet


About irFaN DeRiN GüNDeM

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

KÜRT ACILIMININ TÜM DESiFRESi

iYi iZLE AKP TÜRKiYEYi BÖYLE SATIYOR _______________________________________________________________________ OLASI BiR iSTANBUL DEPREMi OLURSA AMERIKA TÜRKIYEYI ISGAL EDER